13:30:44 - سه‌شنبه 11 ژوئن 2019
روتیتر خبر: مدیر تیم‌های ملی کوراش خبر داد

عنوان خبر: نائب قهرمانی بیمه کوثر در تاشکند ازبکستان

به گزارش روابط عمومی انجمن کوراش کشور کوروش خسرویار بیان کرد: مسابقات جایزه بزرگ کوراش در شهر بخارا ازبکستان در روزهای ۱۹ و ۲۰ خردادماه برگزار شد و بیش از ١۶٠ کوراش کار در قالب ١٨ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند. وی در ادامه افزود: تیم شرکت بیمه کوثر با ۵ کوراش کار با […]

به گزارش روابط عمومی انجمن کوراش کشور کوروش خسرویار بیان کرد: مسابقات جایزه بزرگ کوراش در شهر بخارا ازبکستان در روزهای ۱۹ و ۲۰ خردادماه برگزار شد و بیش از ١۶٠ کوراش کار در قالب ١٨ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی در ادامه افزود: تیم شرکت بیمه کوثر با ۵ کوراش کار با هدایت رضا مهنان سرمربی تیم ملی بزرگ‌سالان کوراش کشور و سرمربی بیمه کوثر به‌عنوان نماینده ایران در این دوره از مسابقات شرکت داشت.

مدیر تیم‌های ملی کوراش همچنین گفت: در روز اول این مسابقات، جعفر فیروزآبادی ملی‌پوش ارزنده وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان و عضو تیم بیمه کوثر، بعد از شکست حریفانی از افغانستان، هندوستان و قزاقستان به فینال این وزن راه پیدا کرد و در رقابت فینال نیز بااقتدار هرچه‌تمام‌تر حریف ازبکستانی خود را از پیش روی برداشت و صاحب گردن‌آویز خوش‌رنگ طلا شد و بر سکوی اول ایستاد.

خسرویار ادامه داد: حامد رشیدی دیگر ملی‌پوش بیمه کوثر در وزن ١٠٠ کیلوگرم نیز بعد از استراحت در دور اول با از پیش روی برداشتن رقبایی از قزاقستان و قرقیزستان در فینال به مصاف حریف ازبکستانی خود رفت و در کمال شایستگی نتیجه را واگذار و به مدال نقره دست‌یافت.

وی همچنین تصریح کرد: در روز دوم این رقابت‌ها امید تیزتک در وزن ٨١ کیلوگرم در دور اول از سد حریفی از افغانستان و دارنده قهرمانی آسیا، بااقتدار گذشت و در دور دوم با حریفی از هند روبرو شد که بعد از غلبه بر او به مصاف رقیب آذربایجانی رفت و او را نیز در دقیقه دوم با امتیاز حلال از پیش روی برداشت و در دور بعد با حریفی از تاجیکستان روبرو شده که از سد او نیز گذشت و درنهایت در فینال به مصاف کوراشکاری از تیم میزبان رفت و در کمال شایستگی نتیجه را واگذار و به مدال نقره دست‌یافت.

مدیر تیم‌های ملی کوراش در توضیح مبارزه دیگر نماینده کشورمان اظهار داشت: در وزن مثبت یک‌صد کیلوگرم نیز مصطفی آهن‌فروش در دور اول با قرعه استراحت مواجه و در دور دوم نیز حریفی را از افغانستان از پیش روی برداشت و در دور سوم مغلوب حریفی از تاجیکستان شد و به مدال برنز را از آن خود کرد.

خسرویار افزود: هادی قدیمی دیگر نماینده کشورمان در وزن منفی ۸۱ کیلوگرم نیز در دور اول حریفی از ترکمنستان را برد و در دور دوم مغلوب تاجیکی و از دور مسابقات حذف شد.

وی در انتها بیان کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم کوراش شرکت بیمه کوثر که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات شرکت نموده بود توانست با کسب ١ مدال طلا ۲ مدال نقره و ١ مدال برنز بعد از تیم میزبان، در بین ١٨ تیم شرکت‌کننده در جایگاه دوم تیمی قرار بگیرد و بر سکوی نائب قهرمانی بایستد.

لازم به ذکر است داوران اعزامی به این مسابقات آقایان محمدخانی اسفند آبادی و محمدحسن مجلسی نیز با ارائه قضاوت‌های خوب، ۳ فینال این رقابت‌ها را قضاوت کردند.

انتهای پیام/