13:00:44 - پنج‌شنبه 1 آگوست 2019
روتیتر خبر: مدیر تیم های ملی کوراش:

عنوان خبر: معرفی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی کره/ برگزاری اردو آمادگی در بجنورد

مدیر تیم های ملی کوراش نفرات اعزامی به مسابقات جهانی کره را معرفی کرد و از برگزاری اولین مرحله اردوی آمادگی کوراش تحت پوشش فدراسیون ووشو و به میزبانی بجنورد، خبر داد. به گزارش روابط عمومی انجمن کوراش کشور کوروش خسرویار با اشاره به مسابقات جهانی کوراش در کره که در تاریخ ۸ شهریور برگزار […]

مدیر تیم های ملی کوراش نفرات اعزامی به مسابقات جهانی کره را معرفی کرد و از برگزاری اولین مرحله اردوی آمادگی کوراش تحت پوشش فدراسیون ووشو و به میزبانی بجنورد، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن کوراش کشور کوروش خسرویار با اشاره به مسابقات جهانی کوراش در کره که در تاریخ ۸ شهریور برگزار می شود، گفت: آقایان مجید وحید بریمانلو در وزن ۶۰ کیلوگرم، الیاس پاک‌دل در وزن ۷۳، الیاس علی‌اکبری در وزن ۸۱ کیلو، امید تیزتک در وزن مثبت ۹۰، حامد رشیدی در وزن ۱۰۰ و جعفر پهلوانی جاغرق در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم نفرات اعزامی به این مسابقات خواهند بود.

مدیر تیم‌های ملی کوراش ادامه داد: همچنین جعفر فیروزآبادی کوراشکار وزن ۶۶ کیلوگرم در ترکیب اصلی تیم قرار داشت اما به علت ضرب خوردگی در تمرینات از اعزام به مسابقات و حضور در اردوی آماده‌سازی بازماند.

وی همچنین رضا مهنان را به‌عنوان سرمربی تیم ملی کوراش معرفی کرد که تمرینات تیم ملی زیر نظر وی انجام می‌شود.

دبیر انجمن کوراش کشور از برگزاری اردوی آمادگی در بجنورد خبر داد و گفت: بجنورد از روز هفتم مردادماه میزبان تیم ملی کوراش است و این اردوی آمادگی به مدت ۱۵ روز ادامه خواهد داشت.

خسرویار افزود: دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم نیز به میزبانی تهران و در تاریخ ۲۰ مرداد آغاز می‌شود و متصل به اعزام خواهد بود.

وی بیان داشت: تیم کوراش ایران عنوان سوم جهان را دارد و امید است بتوانیم با همت کوراشکاران و حمایت فدراسیون ووشو از این عنوان دفاع و آن را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/ی