18:58:38 - دوشنبه 30 سپتامبر 2019

عنوان خبر: خسرویار عضو کمیسیون داوری فدراسیون جهانی کوراش شد

کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش کشور و رئیس هیات جودو خراسان شمالی، عضو کمیسیون داوری جهانی کوراش شد و بر سومین کرسی جهانی خود در فدراسیون جهانی کوراش، تکیه زد. به گزارش روابط عمومی انجمن کوراش کشور، کوروش خسرویار که در حال حاضر دبیر انجمن کوراش کشور و عضو هیات ریسه فدراسیون جهانی کوراش می […]

کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش کشور و رئیس هیات جودو خراسان شمالی، عضو کمیسیون داوری جهانی کوراش شد و بر سومین کرسی جهانی خود در فدراسیون جهانی کوراش، تکیه زد.

به گزارش روابط عمومی انجمن کوراش کشور، کوروش خسرویار که در حال حاضر دبیر انجمن کوراش کشور و عضو هیات ریسه فدراسیون جهانی کوراش می باشد، با حکم رضا نصیری نژاد، رئیس کمیته فنی IKA، به مدت چهار سال به عضویت کمیسیون جهانی داوری کوراش درآمد.

بر همین اساس خسرویار به همراه «ناگی هونگ» از هنگ کنگ، «مولر» از آفریقای جنوبی، «کریم اف» از ازبکستان و «بنیامین» از ترکیه به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

این کمیسیون بر امور داوری مسابقات بین المللی، قاره ای و جهانی کوراش و همچنین آموزش داوران بین المللی در سطح جهان نظارت کاملی خواهد داشت و به عنوان مدرس کلاس های داوری بین المللی برگزار می کند.

خسرویار همچنین چندی پیش به سِمَت ریاست کمیته آمار و اطلاعات فدراسیون جهانی کوراش در آمد؛ او تا قبل از کنگره و برگزاری مجمع، سرپرست کمیته داوران جهان بود که بعد از برگزاری مجمع، ریاست کمیته آمار و اطلاعات فدراسیون به وی رسید.

از دیگر عنوان های جهانی ایشان می توان به دبیر کمیته فنی فدراسیون جهانی کوراش اشاره کرد.

خسرویار رئیس هیات جودو و کوراش خراسان شمالی، دبیر انجمن و مدیر تیم های ملی کوراش کشور نیز هست.

وی همچنین داور ۳ ستاره بین المللی کوراش است و در بازی های بین المللی و جهانی زیادی قضاوت کرده و همچنین ناظر بر داوران بوده است.

ایران دو نماینده در فدراسیون جهانی کوراش دارد؛ رضا نصیری نژاد رئیس کمیته فنی و عضو هیات رئیسه فدراسیون است و کوروش خسرویار نیز دبیر کمیته فنی، رئیس کمیته آمار و اطلاعات و عضو کمیسیون داوری فدراسیون جهانی کوراش می باشد.

انتهای پیام/ی