14:28:23 - یکشنبه 11 آگوست 2019
روتیتر خبر: رئیس انجمن کوراش خراسان شمالی:

عنوان خبر: آغاز اردوی دوم آماده‌سازی تیم ملی کوراش‌ در بجنورد

مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کوراش بزرگسالان کشور، برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و رقابت‌های هنرهای رزمی، روز شنبه در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی آغاز شد. به گزارش روابط عمومی انجمن کوراش کشور مصطفی دلیریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردو که از امروز به میزبانی خراسان […]

مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کوراش بزرگسالان کشور، برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و رقابت‌های هنرهای رزمی، روز شنبه در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن کوراش کشور مصطفی دلیریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردو که از امروز به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد آغاز شده تا سوم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

رئیس انجمن کوراش خراسان شمالی، که مسئولیت این اردو را برعهده دارد، افزود: الیاس پاکدل در وزن ۷۳ کیلوگرم، الیاس علی اکبری در وزن ۸۱ و حامد رشیدی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم از خراسان شمالی، امید تیزتک در وزن ۹۰ کیلوگرم و جعفر پهلوانی در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم از خراسان رضوی در این اردو حضور دارند.

وی گفت: مرحله سوم و پایانی اردوها نیز که متصل به اعزام خواهد بود در تهران برگزار می شود که در پایان به مسابقات جهانی کره جنوبی اعزام می شوند.

وی یادآور شد: تیم ایران روز هشتم شهریورماه برای حضور در مسابقات بزرگسالان جهان و دومین دوره هنرهای رزمی جهان، راهی شهر «چونگ جو» کره جنوبی می‌شود.

«رضا مهنان» هدایت تیم ملی کوراش ایران را برعهده دارد.

انتهای پیام/ی