17:18:10 - شنبه 28 سپتامبر 2019
روتیتر خبر: دبیر انجمن کوراش کشور:

عنوان خبر: مصطفی دلیریان رئیس انجمن کوراش خراسان شمالی شد

دبیر انجمن کوراش کشور از انتخاب مصطفی دلیریان به‌عنوان رئیس انجمن کوراش خراسان شمالی خبر داد و گفت: در این جلسه معارفه همچنین تصمیم گرفته شد هیات ووشو خراسان شمالی میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در بهمن‌ماه را به فدراسیون اعلام کند و برنامه‌ریزی‌ها برای حضور یک تیم قدرتمند در لیگ کوراش کشور انجام شود. به […]

دبیر انجمن کوراش کشور از انتخاب مصطفی دلیریان به‌عنوان رئیس انجمن کوراش خراسان شمالی خبر داد و گفت: در این جلسه معارفه همچنین تصمیم گرفته شد هیات ووشو خراسان شمالی میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در بهمن‌ماه را به فدراسیون اعلام کند و برنامه‌ریزی‌ها برای حضور یک تیم قدرتمند در لیگ کوراش کشور انجام شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن کوراش کشور طی جلسه‌ای با حضور کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش کشور به‌عنوان نماینده فدراسیون، بهروز صیاد رئیس هیات ووشو خراسان شمالی، کوروش بهادری مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمد بروحی معاون ورزشی و روسای انجمن‌های شهرستانی در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، مصطفی دلیریان طی حکمی به سمت رئیس انجمن کوراش خراسان شمالی درآمد.

دلیریان از کوراشکاران بنام کشور و استان است؛ او در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۶ به‌عنوان بهترین مرد کوراشکار جهان شناخته شد و همچنین از اعضای شورای شهر بجنورد می‌باشد که به‌تازگی نیز به سمت رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر درآمده است.

در ادامه این جلسه همچنین احکام روسای انجمن کوراش شهرستان‌ها نیز تحویل آن‌ها شد.

کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش کشور با اشاره به مباحث این جلسه معارفه، بیان داشت: در این جلسه تصمیم گرفته شد که درخواست میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در بهمن‌ماه را هیات ووشو استان به فدراسیون اعلام کند و با توجه به مکاتبات قبلی و موافقت‌های انجام‌شده برنامه‌ریزی‌ها برای حضور یک تیم قدرتمند در لیگ کوراش کشور انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به نداشتن سالن اختصاصی انجمن کوراش گفت: با توجه به اینکه مرکزیت کوراش کشور در خراسان شمالی قرار داده‌شده تصمیم گرفته شد که یک سالن اختصاصی برای این کار پی‌ریزی شود و در همین راستا قرار شد یک جلسه اختصاصی با استاندار خراسان شمالی برگزار تا جهت گسترش این رشته در استان و خدماتی که می‌تواند برای کوراش کشور انجام دهد برنامه‌ریزی‌های بهتری انجام شود.

لازم به ذکر است انجمن مستقل کوراش به‌تازگی تحت حمایت فدراسیون ووشو قرارگرفته و پیش‌ازاین تحت حمایت فدراسیون جودو بود؛ این رشته بعد از ورود رسمی به بازی‌های آسیایی، مسیر پیشرفت هموارتری در مقابل خود دارد و خراسان شمالی نیز به‌نوعی مهد این رشته در کشور است.

انتهای پیام/ی