16:05:24 - چهارشنبه 4 سپتامبر 2019

عنوان خبر: حضور پررنگ کادر اجرایی و داوران ایرانی در مسابقات جهانی کوراش/ شرکت بخشایی در بالاترین آزمون ۳ ستاره داوری کوراش جهان

کادر اجرایی و داوران ایرانی حضور پررنگی در مسابقات کوراش قهرمانی جهان داشتند و محسن بخشایی نیز در بالاترین آزمون ۳ ستاره داوری کوراش جهان شرکت کرد. به گزارش روابط عمومی انجمن کوراش کشور؛ رقابت های کوراش قهرمانی جهان که از روز دوشنبه در کره جنوبی آغاز شده است، و روز چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه […]

کادر اجرایی و داوران ایرانی حضور پررنگی در مسابقات کوراش قهرمانی جهان داشتند و محسن بخشایی نیز در بالاترین آزمون ۳ ستاره داوری کوراش جهان شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن کوراش کشور؛ رقابت های کوراش قهرمانی جهان که از روز دوشنبه در کره جنوبی آغاز شده است، و روز چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه به اتمام رسید.

در این مسابقات رضا نصیری نژاد رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی و کوروش خسرویار رئیس کمیته آمار و اطلاعات جهانی حضور پررنگی داشتند.

همچنین آقایان ستارپور، اکبرلو و بخشایی نیز داوران ایرانی حاضر در این رویداد هستند که قضاوت‌های متعدد و خوبی را انجام دادند.

محسن بخشایی دبیر هیات جودو خراسان شمالی از داوران برجسته جودو و کوراش نیز، در دوازدهمین دوره مسابقات جهانی کوراش و دومین دوره هنرهای رزمی جهان در کشور کره جنوبی ۲۰۱۹ شهر چونگ جو بعنوان داور آزمون ارتقای داوری سه ستاره (بالاترین درجه جهانی) شرکت کرد.

لازم به ذکر است ایران با کسب ۴ نقره به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

انتهای پیام/ی